121 – De werkelijkheid bejegenen (47, 1-8)
De bejegening van vriend en vijand (50, 1-6)
Andermans illusies over ons (70, 1-4)
De bejegening met diep meervoudig gehandicapte personen (72, 13-14) (Vanmaekelbergh, F.)
122 – Waarneming (leerdoelen) (25, 11-12)
Waarneming of beeldvorming (52, 9-12)
Utopische beelden over de relatie (66, 1-2)
Hoe gegrond is onze Waarheid (99, 1-6) (Cleeren, P.)
123 – Erkenning (leerdoelen) (26, 13-14)
Erkenning als constructie van de sociale realiteit (44, 3-8)
Invoelen, begrijpen, erkennen (60, 21-22)
Als de aandacht verbondenheid mist (94, 1-6) (Cleeren, P.)
124 – Toegankelijkheid (leerdoelen) (26, 15-16)
Toegankelijkheid (53, 5-8)
Liefhebben is tevreden zijn met (39, 9-10)
Omheen de lieve vrede (96, 3-8) (Cleeren, P.)
125 – Zelfexpressie (leerdoelen) (27, 1-2)
De optie-houding (54, 1-4)
Zelfexpressie in samenspraak (86, 1-4)
126 – Beïnvloeding (27, 3-4)
Eutone kracht of Teutoonse macht (38, 11-14)
Daadwerkelijk (57, 23-24)
Beïnvloedingskracht en invloed (87, 1-4)
127 – Interactiecirkel rond maken (27, 5)
Wat vierkant draait rond maken (98, 1-2)
128 – Gelijkwaardigheid (27, 6)
Baas boven baas (meta-beheer) (28, 1-2)
129 – Ethiek van de relatie (2, 1-2)